1. Bedrijfsmarketing voor jouw kliniek
2. Productmarketing voor jouw behandelingen
3. Doctormarketing voor jouw specialisten
De marketingtool die écht impact maakt
Het succesvol aanbieden van cosmetische behandelingen vraagt om finesse. Vertrouwen, een positieve ervaring en een emotionele klik zijn cruciaal voordat mensen hun cosmetische droom aan een kliniek toevertrouwen. De keuze voor een kliniek – en specialist – is vaak een emotioneel en psychologisch proces, een echte rollercoaster van oriëntatie en beslissingen.
Plan een demoDe 3 belangrijkste keuzefactoren
Uit onderzoek onder onze gebruikers blijkt dat er drie belangrijke keuzefactoren zijn bij het kiezen van een cosmetische kliniek:
- 1 De klik met de kliniek
- 2 Zichtbare expertise op de behandeling
- 3 Vertrouwen in de specialist
Een tool die jouw doelgroep begrijpt
Beschik over een tool die inspeelt op de emotionele keuze-behoeftes van jouw doelgroep. Met één review vul
je automatisch bedrijfs-, product- en specialistenreviews in.
Het resultaat? Krachtige productreviews per behandeling gecategoriseerd en zichtbare expertise op jouw
kliniek- en specialistenprofiel. Precies wat jouw potentiële klant nodig heeft om overtuigd te worden.
3-in-1: Eén review, drie vormen van marketing
Met elke review op KliniekErvaringen.nl geef je automatisch invulling aan de drie belangrijke marketing pijlers:
-
Bedrijfsreviews voor jouw kliniek
-
Productreviews voor jouw behandelingen
-
Specialistenreviews voor jouw artsen of behandelaars
Het is de kracht van deze combinatie die jouw potentiële klant overtuigt.